Forum Index > Chat > Internațional > News/Noutăți/Новости

#0 by matasim111Disabled (`Pacem in Terris`) at 2014-09-05 11:04:13 (137 săptămâni în urmă) - [Link]Top
News/Noutăți/Новости




Reguli

Regulile topului.
1. Toate regulile generale TMD trebuiesc respectate.
2. Este permis comentarea si parerea asupra noutatilor, insa este interzis orice fel de dezbateri si cerzti pe fonul lor.
Regulile postarii.
1. Sa fie indicata data noutatii.
2. Daca noutatea are si imagini, mai mult de o imagine trebuiesc postate in spoiler.
ÎnchideЗакрыть

Editat de către matasim111 la 2014-09-05 11:27:50

1 2
<< Precedenta      Următoarea >>

#26 by matasim111Disabled (`Pacem in Terris`) at 2014-09-08 02:23:45 (137 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#25 Rotwfeiler, Eu, nu am posibilitatea de a cenzura, asta e una.
De fapt mama lui Vlad a fost o nobila transilvaiana, si s-a nascut in Sighisoara (Voievodatul transilvaniei) si una din sotiile sale a fost iarasi o nobila transilvaniana.  Si prins a fost in Transilvania de Mateas Corvin inainte de a treia domnie. Si in momantu in care el trebuia sa fie, nu era el acolo erau niste oase de cal. Plus la asta capul lui Vlad a fost trimis la Stambul daca nu ma gresesc sutanului. Deci fiind in mare parte legat de transilvania prin nastere nu pare a fi stranii semnele doar fiind semne a familiei.



#24 CoffeePeople, "... dus la fiica sa in Italia ..." - posibil merge vorba de corp.

Inca una daca vezi pe imagine dragonul tine o coada (Sau laba ma rog) langa cap, asemanare cu dragonul din simbolul ordinului dragonului care tinea sau coada in gura sau inconjurata imprejurul gitului. Vlad tot a fost in ordinul dragonului, nu mult timp insa a fost. Asta ar putea fi un motiv de ce trupul lui a fost dus in Italia (el a fost primit in ordin de Sigismund, care pe urma a devenit imparat)

Si da, la Comana a fost gasit un trup decapetat, se soacoate ca e Vlad (Despre Snagov am scris mai sus, acolo au gasit ramasite de cal) insa iarasi nu este ferm faptul pentru ca nime nu a verificat.

#25 Rotwfeiler,

Si inca:

O nouă teorie, care ar putea schimba istoria, a fost lansată recent de nişte cercetători italieni şi estonieni. Aceştia susţin, nici mai mult, nici mai puţin, că mormântul lui Vlad Ţepeş nu s-ar afla în România, ci în Italia, la Neapole.

O piatră funerară din secolul al XVI-lea ar putea fi mormântul lui Vlad Ţepes, sângerosul prinţ care l-a inspirat pe Bram Stoker. Piatra, scoasă la iveală la Neapole, este acum în centrul dezbaterii, scrie Le Figaro. Piatra funerară este acoperită cu gravuri simbolizând Transilvania şi a fost descoperită în centrul oraşului italian, în cimitirul în care este înmormântată fiica lui Vlad Ţepeş, Maria.

Prima descoperire în acest sens datează de acum câteva luni. Cercetători de la Universitatea din Tallin au dezvăluit documente care dovedesc că Vlad Ţepeş ar fi murit în Italia. Până acum, biografiile prinţului din Valahia au vorbit despre moartea eroică pe câmpul de luptă la Bucureşti, în 1476. Potrivit ultimelor cercetări, Dracula ar fi fost în realitate luat prizonier de către turci, apoi răscumpărat de fiica sa, soţia unui aristocrat de la curtea napolitană şi înmormântat în biserica oraşului.

Piatra care a fost descoperită pare a confirma această ipoteză. Ea era îngropată în biserica Santa Maria La Nova din Neapole, mai exact în cimitirul în care fiica şi ginerele lui Vlad Ţepeş sunt înhumaţi. Mormântul a fost descoperit de către o studentă italiană, Erika Stella, care lucra la teza sa de licenţă.

Medievalistul Raffaello Glinni constată că piatra funerară, datând din secolul al XVI-lea, este în întregime acoperită cu imagini şi simboluri aparţinând unei familii nobiliare din Transilvania şi nu a unor nobili italieni.

"Dragonul înseamnă Dracula, iar cei doi sfincşi aflaţi faţă în faţă reprezintă oraşul Thebes, numit şi Ţepeş. În aceste simboluri este scris chiar numele contelui Dracula Ţepeş", a declarat Raffaello Glinni, citat de cotidianul italian "Il Gazzettino".
Oamenii de ştiinţă au solicitat permisiunea de a investiga mormântul în detaliu.

Despre domnitorul Vlad Ţepeş se ştie că a fost ucis în anul 1476, între Bucureşti şi Giurgiu, după o luptă cu turcii, care doreau să-l aducă pe tron pe Basarab cel Bătrân Laiota, însă nu se ştie cu exactitate unde este înmormântat acesta.

Potrivit istoricilor, există două teorii despre locul unde ar putea fi înmormântat Vlad Ţepeş: Mănăstirea Snagov (Bucureşti) sau Mănăstirea Comana (Giurgiu), fără însă a exista dovezi în acest sens.

Lipsa unei pietre funerare care să ateste locul în care a fost înmormantat Vlad Ţepeş, devenit cunoscut în lumea întreaga sub numele de Dracula, după romanul lui Bram Stoker (1987), alimentează noi teorii.

Sursa

Potrivit istoricilor, există două teorii despre locul unde ar putea fi înmormântat Vlad Ţepeş: Mănăstirea Snagov (Bucureşti) sau Mănăstirea Comana (Giurgiu), fără însă a exista dovezi în acest sens.

Lipsa unei pietre funerare care să ateste locul în care a fost înmormantat Vlad Tepeş, devenit cunoscut în lumea întreaga sub numele de Dracula, după romanul lui Bram Stoker (1987), alimentează noi teorii.

Astfel, cercetătorii estonieni susţin că Vlad Tepeş ar fi înmormântat la Napoli, în Italia, scrie www.business-standard.com.
#27 by BNQ Donor Fotbalist (8888) at 2014-09-08 09:24:58 (137 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Utilizatorii TMD nu sunt suficienţi de maturi pt aşa o temă :)

1 2
<< Precedenta      Următoarea >>

Forum Index > Chat > Internațional > News/Noutăți/Новости

Această temă este închisă. Nu puteţi posta mesaje noi.


Navigare rapidă:


Schimbul de informație este realizat de către utilizatorii siteului. Acest site este bazat pe voluntariat, de la utilizatori pentru utilizatori. Întregul text privind regulile şi condiţiile de utilizare a TORRENTS.MD poate fi găsit aici.
Sharing is caring.